Webshop optimalisatie

Voordelen van een online verlanglijstje op je webshop

Er zijn talloze functionaliteiten die je kunt toevoegen aan jouw webshop. Deze functionaliteiten zijn natuurlijk bedoeld om de klant een zo goed mogelijke ervaring te geven. Een van de beste aanvullingen die je kunt kiezen is verlanglijstje. Wat is een verlanglijstje precies en waarom zou je het toevoegen aan je webshop?

Lees meer »
Feestdagen en webshops
Webshop optimalisatie

Tips voor jouw webshop omzet te verhogen tijdens de feestdagen

De feestdagen staan weer voor de deur. Dit is de tijd van het jaar waarin je eigenlijk alles aan het afronden bent voor je website. Tenminste, dit zou je denken. Toch is het verstandig om juist deze laatste maand van het jaar even flink te knallen. Het is namelijk zo dat je aardig wat omzet kunt draaien tijdens de feestdagen.

Lees meer »
Hotjar analytics webshop
Marketing

De voordelen van Hotjar voor jouw webshop

Wil je alles uit jouw webshop halen dan is het van cruciaal belang dat je je webshop kan analyseren. Er zijn tientallen tools die je kunt kiezen om jouw webshop te analyseren. Een de meest populaire opties van dit moment is Hotjar. Aangezien niet iedereen bekend is met Hotjar hebben we vandaag het een en ander voor je op een rijtje gezet. Aan de hand van de onderstaande informatie krijg je een volledig beeld van wat Hotjar is en wat de voordelen zijn.

Lees meer »
Klant in de kijker

Kleding en schoonheidswinkel ‘Lady Samy’ in de kijker

Al jaar en dag is Lady Samy een gevestigde waarde in Menen nabij Kortrijk. In 1960 startte het verhaal en nu 60 jaar later draait de winkel nog steeds. Over de jaren heen moest de zaak zich aanpassen aan de nieuwe trends in de kledings en schoonheidswereld. Toen in het voorjaar van 2020 de winkels genoodzaakt waren om de deuren te sluiten door COVID 19, was Lady Samy klaar om digitaal te gaan.

Lees meer »
Offline advereten
Marketing

Wat is de impact van offline marketing voor jouw webshop?

Offline marketing voor een online platform, een vreemde gedachte? Absoluut niet! Veel webshops ontstaan uit fysieke winkels die zoeken naar een nieuw verkoopkanaal. Je beschikt dus al over een klanten die jouw winkel weten te vinden maar mogelijks niet bewust zijn van jouw webshop. Ook voor nieuwe webshops die geen fysieke winkel hebben kan offline marketing een krachtig kanaal zijn. Hieronder kan je enkele voorbeelden vinden van sterke offline marketing kanalen.

Lees meer »
Zoeken

Deel nu

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Blijf op de hoogte
met onze maandelijkse update
Al 29284 inschrijvingen