In gesprek met Anthony, onze IT Support Hero, duiken we in de dagelijkse verantwoordelijkheden en uitdagingen van deze cruciale rol.
Wat houdt jouw rol als IT Support Hero in?
Als IT Support Hero ben ik verantwoordelijk voor het beantwoorden van alle technische vragen van onze klanten, zowel per mail als telefonisch. Ik zorg ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk geholpen wordt met hun vragen. Dit kan variëren van het geven van extra informatie over de werking van onze module tot advies over het design van hun webshop.
Kun je een voorbeeld geven van je dagelijkse taken?
Naast het beantwoorden van vragen, help ik nieuwe klanten om volledig te starten met hun webshop en/of kassasysteem. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het koppelen van een domeinnaam, het nakijken of alles goed ingesteld staat, enzovoort. Het is belangrijk dat de klant zonder zorgen aan de slag kan.
Hoe is het voor jou om hoofdzakelijk van thuis te werken?
Ik werk graag van thuis uit. Het voelt eigenlijk alsof ik mijn collega’s dagelijks zie dankzij ons uitstekende online contact. We hebben regelmatig online vergaderingen en chats, waardoor de samenwerking soepel verloopt. Bovendien organiseren we regelmatig leuke teamevents, wat de teamspirit versterkt en zorgt voor een fijne werksfeer. Deze combinatie van flexibiliteit en verbondenheid maakt thuiswerken echt ideaal voor mij.
Wat vind je het leukste aan je werk?
Samen met de klant nadenken over hoe bepaalde cases opgelost kunnen worden en deze effectief oplossen, is waar het in deze job om draait. Hetis belangrijk dat klanten succesvol zijn en samen met de klant kijk ik daarom hoe we dit kunnen realiseren. Door nauw samen te werken, zoeken we naar de beste oplossingen en zorgen we ervoor dat klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze diensten, waardoor hun succes verzekerd is. Daar haal ik voldoening uit!
Interesse om ons team te versterken? Ontdek onze vacatures!